Hele originele titel - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Erwin Bloois - WaarBenJij.nu Hele originele titel - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Erwin Bloois - WaarBenJij.nu

Hele originele titel

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

17 September 2014 | Namibië, Windhoek

Afgelopen week heb ik voor de klas gestaan. Een hele ervaring en moet mij nog steeds aanpassen aan het tempo en het niveau. Ja, zelfs ik moet mij aanpassen aan het tempo. Vandaag heb ik de begintoets afgenomen voor mijn onderzoek. De data moet ik nog verwerken, maar de uitslagen die ik tot nu toe heb gezien waren verbazingwekkend!

Buiten het lesgeven heb ik ook nog een soort van sociaal leven. Dat komt vooral omdat ik met meerdere studenten in een huis woon. Gisteren heb ik helaas afscheid moeten nemen van één van de studenten. Op de laatste avond hebben wij lekker gegeten bij Joe's Beerhouse. Hier heb ik oryx, springbok, koedoe, krokodil en geweldige zebra gegeten. Ja.... Je moet alles eens proberen! Ik raad Krokodil af, maar zebra is echt geweldig!
Vervolgens zijn we naar Warehouse gegaan. Dit is één van de leuke kroegen in de stad. Op Dinsdagavond is er karaoke. Ik had aan Rachel beloofd om nog een keer een duet met haar te doen. Als gevolg hiervan hebben we staan swingen als rocksterren. Natuurlijk wel in de stijl van het nummer: Paradise by the dashboard light van Meatloaf. Het was raar om dit te doen voor zo'n 100 man, maar we hebben het geweldig naar ons zin gehad op het podium! Ook ben ik genezen van mijn mogelijke schaamte, want wat hebben wij dingen gezien/gehoord........ Hoe kan je It's the final countdown verkeerd zingen? En zo vals had ik nog nooit iemand horen zingen! (Dit was heel goed voor mijn ego!) Maar dan zing je gewoon zelf uit volle borst mee en geniet je van de sfeer!
Ik vind het jammer dat ik nu al afscheid van haar moest nemen, maar ze zou nog eens langskomen in Nederland!

Er is één ding dat ik nooit had verwacht van mijzelf. Dat ik dit vrijwillig zou gaan doen. Voor degene die mij goed kennen, weten dat ik een hekel heb aan gekookte aardappelen. Alles eet ik graag op, maar gekookte aardappelen sla ik liever over. Toch heb ik besloten om het te gaan koken. Even een lekkere aardappel met sperziebonen en een lekker stuk vlees. Het smaakt anders dan thuis, maar alsnog lekker! Nu nog wachten totdat ik een gehaktbal ga maken!

  • 17 September 2014 - 20:52

    Lisanne:

    Vrijwillig aan de gekookte aardappelen?
    Hahaha lekker juist :p
    En valser dan dat ik zing?
    Love u

  • 17 September 2014 - 21:19

    Erwin Van Bloois:

    Ja veel valser!
    En de aardappelen waren zijn lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 5541

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 17 November 2014

Stage in Namibië

Landen bezocht: