Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Erwin Bloois - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Erwin Bloois - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

23 Augustus 2014 | Nederland, Spijkenisse

Nu gaat het dan beginnen. Ik ga naar Namibië! Tijdens mijn stage houd ik deze blog bij om mijn ervaringen met Nederland te delen. Ik zal vertellen wat ik in de klas meemaak, maar ook zeker wat ik in de stad meemaak of op de uitstapjes die ik ga doen. Ik zal alles ondersteunen met foto's zodat jullie precies weten wat ik doe, hoe het eruit ziet en jullie kunnen jaloers worden!

Maar nu komt de vraag: Wat ga ik precies inpakken!?!? Voor tweeënhalve maand kleren en spullen meenemen, terwijl je maar 23 kilo in je koffer mag hebben, dat is een opgave op zich. Ik heb daarnaast nog wel een koffertje en een rugtas dat ik als handbagage mee kan nemen, maar dan vind ik het nog weinig. Gelukkig heb ik hulp van mijn moeder,vader,zus en van Lisanne. De afgelopen week heb ik al een paar keer gehad dat er iets in mij opkwam en toen dacht ik: "Dit is nou echt iets dat ik niet moet vergeten. Het is wel heel handig om dat mee te nemen! Ik schrijf het zo wel even op". Natuurlijk heb ik dit niet gedaan en vraag ik mij nu af wat ik zo nodig mee moest nemen. Gedurende dit weekend zal ik dit nog wel vaker meemaken, maar dan zal ik het GELIJK bij mijn spullen neerleggen!

Het begint nu wel heel spannend te worden, maar het is een leuke spanning. Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5531

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 17 November 2014

Stage in Namibië

Landen bezocht: